TimoCom Logo

Verkkosivuston toiminnallisuus on sen vuoksi rajoittunut. Toiminnallisuuden ja käyttömukavuuden parantamiseksi ota JavaScript väliaikaisesti käyttöön selaimen asetuksissa.

Lehdistötiedotteet Ajankohtaista

Tervetuloa TimoComin uutishuoneeseen. Täältä löydät kaikki ajankohtaiset lehdistötiedotteet koskien niin TimoComia, asiakkaitamme kuin myös koko kuljetusalaa. Voit myös ladata maksutta lehdistökuvia media-arkistostamme.

Kaikki uutiset yhdellä silmäyksellä

Janoatko lisää uutisia? Lue sitten lisää Social Media -päivitykset -sivultamme, tilaa uutiskirjeemme tai ota yhteyttä lehdistövastaaviimme.

Erkrath, Saksa, 11.11.2016 – EUR-lavat ovat yhä suositumpia. Enemmän kylläkin jatkojalostetussa muodossaan sisustuksessa pöytinä, penkkeinä tai "industrial-tyylisinä" hyllyinä. Kuljetusmaailmassa, jossa puulavoja käytetään niiden alkuperäistarkoitukseen, ovat lavat usein kuitenkin riidan aihe.   ... eteenpäin

Kuljetusalan sanakirja – vastauksia ja sanastoa liittyen kuljetusalaan

Käyttämällä tätä sivustoa hyväksyn evästeiden käytön analysointiin, henkilökohtaiseen asiasisältöön ja mainontaan.