Täydellinen prosessi Smart Logistics -järjestelmässä

Sovi kuljetustoimeksiannoista suoraan liiketoimintakumppanisi kanssa TIMOCOM-järjestelmässä. Digitaalisen prosessin ansiosta viestintä on nopeaa ja lisäksi säästät aikaa tietojenkeruussa. Koska kaikki toimeksiannot käännetään automaattisesti asianomaiselle kielelle, kielimuureja ei ole eikä myöskään ajanhukkaa synny. Toinen etu on selkeä esitysmuoto verrattuna muihin viestintäkanaviin, kuten esimerkiksi sähköpostiin.

TIMOCOMin palvelujen ansiosta liiketoimintasi on lisäksi totutusti hyvin suojattua. Tietosi pysyvät aina meidän ja sinun välisinä, eli ne on suojattu luvatonta käyttöä vastaan. Kaikki palvelimet sijaitsevat Saksassa, joten tietoihin sovelletaan Saksan tietosuojalakia. Kaikkia tietoja ei siirretä pois maasta.

Haluaisitko hyödyntää toimeksiantojen hallintajärjestelmää kuljetustoimeksiantoihisi? Autamme sinua mielellämme.

Ota yhteyttä!

+49 211 88 26 88 26

Sinun etusi:

Nopea viestintä digitaalisen käsittelyn ansiosta

Molemminpuolinen vahvistus sitovan sopimusasiakirjan myötä

Kuljetustoimeksiannot omalla ja liikekumppanisi kielelläsi

Yksilölliset kuljetustoimeksiannot, joihin sisältyvät yrityslogosi, liiteasiakirjat ja automaattisesti generoitu tilausnumero

Mallipohjat toistuviin kuljetustoimeksiantoihin

Tilastojen hyödyntäminen tulevissa liiketoimintaan liittyvissä päätöksissä

Kuljetustoimeksiantojen helppo käsittely digitaalisesti

Kummallakin liiketoimintakumppanilla on mahdollisuus hallinnoida kuljetustoimeksiantojaan ja säilyttää selkeä yleiskuva niiden tilasta - digitaalisesti ja keskitetysti yhdessä paikassa.

Käsittele kuljetustoimeksiannot helposti digitaalisesti

Säästä aikaa fiksusti

Nopean tiedonkeruun ansiosta aikaa säästyy paljon. Se johtuu rahtipörssin ja kuljetustiedustelun tiiviistä integroinnista. Myös kopiointi- ja esitäyttötoiminnot sekä älykäs automaattitäydennys pitävät huolen siitä, että pääset käsiksi kuljetustoimeksiantojesi tietoihin nopeasti.

Säästä aikaa fiksusti

Laadi kätevästi arvioinnit ja analyysit

Analysoi liiketoimintasuhteitasi ja -lukujasi käyttämällä järjestelmämme arviointitoimintoja, jotka voidaan mukauttaa yksilöllisiin tarpeisiisi. Analysoiduista tiedoista saat indikaattoreita tulevia liiketoimia varten.

Laadi kätevästi arvioinnit ja analyysit

Kaikki helposti yhdellä silmäyksellä

Lähetyksen seurantatoimintojen ja GPS-paikannuksen ansiosta kummallakin liiketoiminnan osapuolella on aina selkeä kuva kuljetustoimeksiantojensa etenemisestä, jolloin viestintään ei kulu niin paljon aikaa kuin aiemmin.

Kaikki helposti yhdellä silmäyksellä - Selkeä kuva kuljetustoimeksiantojen etenemisestä

Asiakkaidemme kommentteja

Optimoi liikeprosessisi tekemällä kuljetustoimeksiannot digitaalisesti.

Kuljetuspalveluja ostavana yrityksenä voit osoittaa kuljetustoimeksiannot liiketoimintakumppaneillesi TIMOCOM-järjestelmän välityksellä digitaalisesti.

Kuljetuspalveluja tarjoavana yrityksenä voit reagoida kuljetustoimeksiantoihin hyväksymällä tai hylkäämällä kulloisenkin toimeksiannon digitaalisesti suoraan TIMOCOM-järjestelmässä.

Hosted in Germany - TIMOCOMin tietoturva

Käsittelemme tietojasi luottamuksellisesti! Siksi TIMOCOMille on myönnetty Hosted in Germany -laatumerkintä. Käyttäjien tietoja ylläpidetään Saksassa, ja sen vuoksi ne ovat Saksan lakien alaisia. Erityisesti Saksan tietoturvalaki on yksi Euroopan tiukimpia.

Kokeile nyt TIMOCOM-järjestelmää jopa 4 viikkoa maksutta!

Rekisteröidy nyt

Onko sinulla kysyttävää? Vastaamme mielellämme kysymyksiisi ja annamme lisätietoja:

+49 211 88 26 88 26

Ylös

Käyttämällä tätä sivustoa hyväksyn evästeiden käytön analysointiin sekä henkilökohtaisen asiasisällön ja mainonnan kohdistamiseen. Lue lisää