Kysymyksiä ja vastauksia Messengerista
Kysymyksiä ja vastauksia Messengeristä
Messenger on TIMOCOMin Road Freight Marketplacen viestintäkanava, joka on integroitu suoraan rahtipörssiin. Sen avulla yhteydenpito käy nopeasti, turvallisesti ja tehokkaasti tarjouksentekijöiden ja mahdollisten toimeksisaajien välillä suoraan tarjouksen yhteydessä. Messengerin käyttö lyhentää odotusaikoja ja tehostaa liiketoimintaprosesseja.
Messenger suojaa kaikki viestit ja tiedot TIMOCOMin markkinapaikan standardien mukaisesti, mikä lisää luottamuksellisuutta ja turvallisuutta. Koska Messenger on osa TIMOCOMin markkinapaikkaa, voit hallita sitä, kenellä on pääsy viesteihin ja voit olla varma, että saamiesi viestien lähettäjällä on rekisteröity TIMOCOM-tili.
Messengerin käyttö ei pelkästään lisää turvallisuutta, vaan sen kautta lähetetyt viestit ovat yhtä sitovia kuin sähköpostit, yhteydenpito on vain helpompaa.
Messenger on asetettu ensisijaiseksi viestintäkanavaksi rahti- ja kuormatilatarjousten yhteydessä. Jos et poista tätä asetusta käytöstä, Messenger näytetään tarjousten etsijöille ainoana kirjallisena yhteydenottotapana. Näin sinun ei tarvitse pitää silmällä muita viestintäkanavia ja voit keskittyä paremmin työntekoon.
Tarjouksentekijät määrittävät tarjouksen julkaisun yhteydessä, mitä viestintäkanavaa he haluavat käyttää. Tämä valinta näkyy kunkin tarjouksen kohdalla ylhäällä oikealla yhteydenottovaihtoehdoissa. Jos kohdassa näkyy puhekupla, tarjouksentekijä toivoo yhteydenoton tapahtuvan Messengerin kautta.
Messengerin uusimmassa versiossa saat ilmoituksen uusista viesteistä selaimessa ja lisäksi kuuluu ilmoitusääni. Road Freight Marketplacessa alhaalla vasemmalla oleva chat-kuvake alkaa vilkkua uuden viestin saapuessa. Tulevissa päivityksissä käyttöön tulevat myös sähköposti-ilmoitukset, mikä lisää entisestään saapuvien viestien näkyvyyttä.
Kun tarjous on poistettu, esimerkiksi siksi, että tarjouskilpailu on jo ratkennut, chatissa voi edelleen kirjoittaa viestejä. Tämä onkin usein tarpeen, jos kuljetustoimeksiannosta ilmenee kysyttävää. Kaikki chat-keskustelut tallennetaan vähintään 12 kuukauden ajaksi, joten kaikki tarvittavat tiedot ja asiakirjat ovat käytettävissä myös myöhemmin.
Kyllä, Messengerin käyttö on maksutonta kaikille TIMOCOMin asiakkaille tarjousten yhteydessä.
Messengerissä on tällä hetkellä seuraavat toiminnot:
Viestien lähettäminen chat-ikkunassa: Kaikki tiettyyn tarjoukseen liittyvät viestit näkyvät chat-ikkunassa aikajärjestyksessä.
Ilmoitustoiminto: Uusista viesteistä ilmoitetaan Road Freight Marketplacessa chat-painikkeen vilkkumisella.
Push-ilmoitukset: Uusista viesteistä ilmoitetaan selaimessa avautuvalla ilmoituksella ja ilmoitusäänellä.
Asiakirjojen jakaminen (lataaminen): Asiakirjoja voi jakaa pdf-, jpeg- ja png- sekä Word- ja Excel-muodossa suoraan chatissa. Tiedostojen enimmäiskoko on 5 Mt.
Viestikeskus: Kaikki keskustelut näkyvät kootusti yhdessä paikassa.
Kirjoitusilmoitus: Chatissa näkyy, kirjoittaako toinen osapuoli parhaillaan viestiä.
Luettu-merkintä: Luettuihin viesteihin lisätään merkintä.
Emojit: Viesteihin voi lisätä haluamiaan emojeita.
Tämä on vasta alkua – kehitämme jatkuvasti uusia toimintoja!
Seuraavina kuukausina tarkoituksena on ottaa käyttöön vaiheittain seuraavat laajennukset:
Viestien kääntäminen: Viestit käännetään automaattisesti kaikille markkinapaikan kielille, mikä helpottaa kansainvälistä yhteydenpitoa.
Sähköposti-ilmoitukset: Lukemattomista chat-viesteistä lähetetään sähköposti-ilmoitus, mikä nopeuttaa niihin reagoimista.
Haku ja suodatus: Chatissa voi käyttää helppoa hakua ja suodatusta, jolloin tarvittavat viestit tai keskustelut löytyvät nopeasti.
Tässä on vain pieni katsaus tuleviin päivityksiin. Kerromme säännöllisesti tulossa olevista uudistuksista.
Kyllä, Messenger on integroitu Road Freight Marketplacen mobiiliversioon, joten sitä voi käyttää millä tahansa laitteella.
Otamme mielellämme vastaan palautetta. Käytä palautteen antamiseen palautelomaketta. Palautteiden avulla voimme kehittää Messengeriä, jotta se vastaisi paremmin asiakkaidemme tarpeita.