skip navigation

Kaikki uutiset yhdellä silmäyksellä

Uudet lehdistötiedotteet

luvut edellisvuoden yläpuolella
17.08.2021

TIMOCOMin kuljetusbarometri: Rahdin tarjonta ylittää Euroopassa pandemiaa edeltävän tason

Vuoden 2021 toisella neljänneksellä kasvu jatkui: rahdin määrä ylitti jälleen kriisiä edeltävän vuoden 2019 tason Koronarajoitusten keveneminen ja normaalitilaan pääsemisen vaikutukset vaikuttavat Euroopan kuljetusmarkkinoihin.

Lue lisää >
Rahtitarjoukset Euroopassa
24.11.2020

TIMOCOMin kuljetusbarometri: 10 miljoonan raja rikki

Erkrath, 20.10.2020 – Euroopan maantiekuljetukset lisääntyivät merkittävästi tämän vuoden heinäkuusta syyskuuhun. TIMOCOMin kuljetusbarometrin mukaan vuoden 2020 kolmannen neljänneksen rahtitarjousten määrä tasaantui koronapandemian aiheuttamista hyvin heikoista toisen neljänneksen luvuista. Määrä jopa ylitti heinä-syyskuussa edellisvuoden 2019 määrän.

Lue lisää >
Eräs nainen tarkistaa, laskuun saatu maksusuoritus.
13.10.2020

7 yleisintä perintään liittyvää kysymystä logistiikka-alalla

Toimeksianto on toimitettu perille ja lasku on laadittu. Tilillä ei kuitenkaan näy maksusuoritusta.

Yksi mahdollisuus viivästelevien maksajien kohdalla on tehdä toimeksianto perintätoimistolle. Siihen liittyy monilla kuitenkin paljon epäselvyyksiä.

Vastaamme tässä palveluilmoituksessa seitsemään yleisimpään kysymykseen, jotka ennen toimeksiannon tekemistä usein esitetään.

Lue lisää >

Uudet palveluilmoitukset

Eliza Wyrwich työskentelee Mega Pol Transin kirjanpito-, laskenta- ja perintäosastolla Piłassa Puolassa ja luottaa maksamattomien laskujen tapauksissa TIMOCOMin perintäpalveluun.
14.01.2021

Toiminta vitkastelevien maksajien kanssa

Jos maksuaika on ylittynyt ja asian selvitystoimet eivät ole tuottaneet tulosta, perintäpalvelujen tarjoaja voi auttaa perimään maksut. Puolalainen kuljetusyritys Mega Pol Trans käyttää siihen TIMOCOMin perintäpalvelua – ja onnistuu perimään saatavansa jopa 90-prosenttisesti.

Lue lisää >
Perintäosaston työntekijät Julian van Achter, Geoffrey Bladier ja Denise Becht neuvovat, sovittelevat ja auttavat asioissa, jotka koskevat TIMOCOMin asiakkaiden saamisien perintää.
17.11.2020

TIMOCOMin perintäosaston työntekijöiden haastattelu

TIMOCOM tarjoaa asiakkailleen jo vuosien ajan perintäpalvelua maksamattomien laskujen selvittämiseksi. Tässä palveluilmoituksessa TIMOCOMin perintäosaston työntekijät pääsevät ääneen kertoakseen päivittäisestä työstään kansainvälisessä logistiikka-alan liikeyrityksessä. Haastattelu osoittaa, että työ on joskus yllättävää, harvoin ikävää, mutta joka tapauksessa kiinnostavaa ja vaihtelevaa. Geoffrey Bladier, Denise Becht ja Julian van Achter kertovat kokemuksistaan, kumoavat monia aikansa eläneitä käsityksiä ja osoittavat, miten diplomatialla ja ymmärryksellä voidaan saavuttaa menestystä liike-elämässä.

Lue lisää >

Mediayhteystiedot

TIMOCOM GmbH
Unternehmenskommunikation
Timocom Platz 1
DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 69 53

+49 211 88 26 59 24

presse@timocom.com

Ylös