Helppo ratkaisu, kun et ole saanut maksusuoritusta saataviisi

Jos laskun maksuaika on ylittynyt, TIMOCOMin perintäpalvelu voi auttaa sinua saamaan rahasi.

Tarjoamme neuvontaa puolueettomana välittäjänä kaikissa tapauksissa yksilöllisesti, ja onnistumme saamaan melkein kaikki avoimet saatavat maksetuiksi. Asianajaja Alexander Oebelin ja hänen tiiminsä onnistumisprosentti saatavien perinnässä on yli 87.

Toimimme Euroopan laajuisesti 27 kielellä. Liikekumppanisi maksun viivästyessä voit luottaa perintäpalvelutiimin asiantuntevaan apuun. Käyttäjiemme perintäasiat selvitetään nopeasti, edullisesti ja ilman oikeudenkäyntiä, jotta maksuviiveistä ei tule riidan aiheita. Oikeudenmukaisuus ja asiantuntemus varmistavat, että liikesuhteet voivat jatkua. Kansainvälinen perintäpalvelu on sinulle reilu ja luotettava kumppani saatavien hallinnassa.

87,6%

Onnistumisprosentti vuonna 2021


TIMOCOMin kansainvälinen perintäpalvelu tarjoaa sinulle nämä edut

  • täytä näppärästi ja helposti perintätoimeksianto verkossa
  • virallinen toimilupa vuodesta 2003
  • asiantunteva neuvonta ja tuki saatavien perinnässä
  • asiakastuki Euroopan laajuisesti 27 kielellä
  • nopea ja diplomaattinen ratkaisu saatavien hallinnassa
  • onnistunut perintä yli 87 prosentissa kaikista tapauksista

Tarjoamme käyttöösi palkkiolaskurin, joka näyttää perintäkustannukset. Tästä toimeksiannosta veloitetaan 20,00 €:n suuruinen käsittelymaksu. Jos perintä johtaa myönteiseen lopputulokseen, TIMOCOM veloittaa toimeksiantajalta perintäpalkkion, jolloin käsittelymaksun summa vähennetään palkkiosta.   Tämä lasketaan RVG:n (asianajajien palkkioita koskevan lain) määräysten mukaisesti. Palkkiolaskuri on helppo ja selkeä tapa laskea perittävästä summasta riippuva perintäpalkkio etukäteen.

Usein esitettyjä kysymyksiä kansainvälisestä perintäpalvelusta

Kyllä, perintäpalvelu on kaikkien TIMOCOMin kanta-asiakkaiden käytettävissä. Jos et ole vielä tehnyt sopimusta, voit rekisteröityä tässä osiossa.

Ei. Tiimimme auttaa sinua myös sellaisten avointen saatavien kanssa, joista ei ole sovittu Smart Logistics -järjestelmän kautta. Lähetä meille nyt perintätapauksesi.

Vuonna 2021 onnistuimme perimään 87% kaikista tapauksista.

Veloitamme 20 €:n suuruisen käsittelymaksun. Käsittelymaksun sijasta veloitamme perintätoiminnastamme perintäpalkkion vain silloin, kun perintä tuottaa tulosta. Palkkio riippuu vaatimuksen määrästä. Tämä palkkio on Saksan perintälakien mukainen. Voit laskea perintämaksun etukäteen, ennen kuin teet perintätoimeksiannon. Tässä voit laskea saatavasi perintäpalkkion, joka veloitetaan onnistuneesta perinnästä ja jonka suuruus riippuu perittävästä summasta.

Lähtökohtaisesti sovelletaan viivästysvahingon oikeudellisia periaatteita EU-direktiivin 2011/7/EU mukaisesti. Tarkoituksena on, että avoimet laskut maksetaan nopeammin. Tämän direktiivin voimaantulon jälkeen EU-maissa on otettu käyttöön uusia oikeusmääräyksiä ja velvoitteita maksun viivästyessä. Velkojille ja velallisille se tarkoittaa seuraavaa:

Yrityksille osoitetut laskut katsotaan viivästyneiksi automaattisesti, kun 30 päivää eräpäivästä on ylittynyt. Lisäksi yli 60 päivän maksuaika on sallittu enää vain poikkeustapauksissa. Jos maksu kuitenkin viivästyy, velkoja voi vaatia velalliselta saataviensa perimisestä tiettyjä kuluja, kuten viivästyskorkoja.
Korvausvaatimuksiin voidaan sisällyttää maksun viivästymisestä aiheutuneita maksukehotusten käsittelykuluja, perintään ja maksumääräykseen liittyviä kuluja ja asianajajakustannuksia. Velkojan kannalta tämä tarkoittaa sitä, että hän voi vaatia velallista maksamaan perintäpalvelun käsittelymaksun. Korvauskelpoisia kustannuksia ovat myös tuloksellisesta perinnästä määritetyt maksut. Näin ollen velkoja voi vaatia velallista korvaamaan kaikki perintäkulut, perusmaksun ja perintäpalkkion perinnän tuottaessa tulosta, jos saatavaa koskeva maksu on myöhässä ja velallinen on vastuussa viivästyksestä.

On tärkeää ottaa huomioon, että nämä säännökset koskevat vain laskuja,

  • jotka perustuvat sopimusperusteiseen suoritteeseen, eivätkä esimerkiksi vahingonkorvauksiin tai kun jokin lasku on maksettu kahteen kertaan,
  • joiden maksuviivästys voidaan osoittaa ja
  • jos velallisen kotipaikka on EU:n alueella.

Velkoja ei ole enää velvollinen lähettämään maksumuistutusta tai siihen verrattavaa maksukehotusta. Hän voi sen kuitenkin halutessaan tehdä, sillä tämä on edelleenkin erittäin hyödyllinen keino ja suositeltavaa, jotta asiat eivät ylipäätään menisi niin pitkälle, että perintää tarvitaan.

Perintätiimimme toimii Euroopan laajuisesti. Tarjoamme sinulle perintäpalvelua seuraavilla kielillä:

  • bulgaria (BG)
  • latvia (LV)
  • ruotsi (SV)
  • tanska (DA)
  • liettua (LT)
  • serbia (SR)
  • saksa (DE)
  • makedonia (MK)
  • slovakki (SK)
  • englanti (EN)
  • hollanti (NL)
  • sloveeni (SL)
  • suomi (FI)
  • norja (NO)
  • espanja (ES)
  • ranska (FR)
  • puola (PL)
  • tšekki (CS)
  • kreikka (EL)
  • portugali (PT)
  • turkki (TR)
  • italia (IT)
  • romania (RO)
  • ukraina (UA)
  • kroatia (HR)
  • venäjä (RU)
  • unkari (HU)



Kyllä, perintätiimimme työskentelee kansainvälisesti, ennen kaikkea Euroopan laajuisesti, omalla äidinkielelläsi. Perintätapaukset ulkomailla eivät ole meille ongelma.

Maksukyvyttömyystilanteessa velallisen omaisuus asetetaan yleensä maksukyvyttömyystuomioistuimen tai ulkopuolisen hoitajan hallinnoitavaksi. Tämä hallinnoi saatavia ja huolehtii jäljellä olevan omaisuuden jakamisesta. Näin varmistetaan, että tilanteesta eivät hyödy pelkästään velallista lähempänä olevat velkojat, vaan kaikkia velkojia kohdellaan mahdollisimman tasapuolisesti.

Jokaisella valtiolla on oma erityismenettelynsä, jossa velkoja ilmoittaa saatavansa. Suosittelemme ilmoittamaan saatavan maksukyvyttömyysmenettelyyn välittömästi, jotta sinut otetaan menettelyssä huomioon velkojana ja jäljelle jäävä summa ei pienene vielä entisestään asianajajakustannuksien takia.

Tavoitteemme on auttaa velkojia heidän oikeutettujen etujensa täytäntöönpanemisessa. Jos velallinen joutuu ongelmiin, voidaan tehdä esimerkiksi sopimuksia, kuten osamaksusopimus, jotta velkoja saa kaikesta huolimatta rahansa. Samalla TIMOCOM varmistaa asiakkailleen Smart Logistics -järjestelmässä, että lisävelkaa ei synny.

Jos järjestelmän käyttäjä jättää syytä ilmoittamatta maksunsa suorittamatta, hän toimii TIMOCOMin laatukriteerien vastaisesti, jonka takia tällaisen yrityksen käyttöoikeus evätään asiakasverkostossa, joka koostuu TIMOCOMin tarkastamista yrityksistä,.

Kansainvälinen perintäpalvelu

Ylös