TimoCom Logo

Verkkosivuston toiminnallisuus on sen vuoksi rajoittunut. Toiminnallisuuden ja käyttömukavuuden parantamiseksi ota JavaScript väliaikaisesti käyttöön selaimen asetuksissa.

TimoCom Tietoja ja faktoja

Yritystiedot

Nimi TimoCom Soft- und Hardware GmbH
Toimitusjohtajat Jens Thiermann, Tim Thiermann
Kuvaus

TimoCom Soft- und Hardware GmbH perustettiin vuonna 1997. Yritys näkee itsensä kaikkien kuljetusalan yrittäjien sekä kuljetuspalveluja ostavien yritysten palveluntarjoajana.

Düsseldorfista kotoisin oleva IT-yritys on kasvanut muutamassa vuodessa startup-yrityksestä paikkansa vakiinnuttaneeksi keskisuureksi yritykseksi. TimoCom tarjoaa suuren kansainvälisen työntekijätiiminsä kera kolmea eurooppalaista toimeksiantoalustaa: rahti- ja kuormatilapörssi TC Truck&Cargo® markkinajohtaja-asemineen, tarjouskilpailualusta TC eBid® kuljetustoimeksiantojen kilpailutukseen, sekä varastopörssi täsmällisine varastointi- ja logistiikkatiloineen. Lisäksi valikoimaan kuuluu TC eMap® -reitinsuunnittelu- ja kustannustenlaskentaratkaisu integroidulla seurantatoiminnolla. Kaikki ohjelmistot toimivat hyvin käyttäjäystävällisesti ja ne ovat saatavilla 44 eri maassa jopa 24 eri kielellä.

TimoComin tuotteet vakuuttavat tehokkuudellaan, käyttäjäystävällisyydellään ja turvallisuudellaan

Kansainvälisessä rahti- ja kuormatilapörssi TC Truck&Cargo®ssa välitetään päivittäin jopa puoli miljoonaa rahti- ja kuormatilatarjousta. Sovellus auttaa tehostamaan kuljetuskapasiteettia ja välttämään kaluston kallista tyhjänä ajoa. TC eBid® on käytännöllinen Internet-pohjainen kuljetustarjouskilpailupalvelu, josta on muodostunut erityisesti kaupan ja teollisuuden sekä huolitsijoiden suosima sovellus. Varastotilapörssi mahdollistaa varastokapasiteetin Euroopan laajuisen tarjoamisen ja löytämisen. Näiden lisäksi laskenta- ja seurantaratkaisu TC eMap® kokoaa kaikki yleisesti käytössä olevat GPS-palveluntarjoajat järjestelmineen yhteen ja samaan alustaan. Navigoiminen ohjelman sisällä on kaikkien tuotteiden kohdalla helppoa.

Sosiaalisten hankkeiden edistäminen

TimoCom pyrkii Die Transportbotschafter -imagokampanjan kautta muun muassa lisäämään maantieliikenteen turvallisuutta, edistämään liikenteessä kulkijoiden keskinäistä ymmärrystä sekä tukemaan tulevia kuskeja.
Liikevaihto 54 miljoonaa euroa (liikevuosi 2014)
Henkilökunta 403 (vuoden lopussa 2015)
Pääkonttori TimoCom Soft- und Hardware GmbH
Bessemerstr. 2-4
40699 Erkrath, Saksa

Virstanpylväät

• TimoCom avaa edustuston Puolassa sekä vähän sen jälkeen Tšekissä ja Unkarissa
  • TimoCom toivottaa 10 000. asiakkaansa tervetulleeksi
  • TC Truck&Cargo®n online-versio saapuu virallisesti markkinoille
  • TC Profile® saapuu virallisesti markkinoille
  • TimoComin 10-vuotisjuhla
  • TC eBid® saapuu markkinoille – koko Euroopan kattava tarjouskilpailupalvelu
  • Yli 20 000 asiakasta käyttää TimoComin rahdinvälitysjärjestelmiä
2010
  • TC eBid® saa BME-järjestöltä (Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V.) rahtituotteiden laatusinetin
  • Kuljetusbarometrisovellus saapuu markkinoille
  • Ennätys 19.4.: 421 383 rahti- ja kuormatilatarjousta TC Truck&Cargo®ssa
  • Valinta parhaaksi merkiksi 2011 (kolmatta kertaa peräkkäin)
2013
  • TC eMap®in uudelleenlanseeraus sekä valmistajasta riippumaton seurantaratkaisu
2014
  • Kuljetusbarometrisovelluksesta kaikkien TimoCom-alustojen mobiili käyttöliittymä
Kuljetusalan sanakirja

Kuljetusalan sanakirja – vastauksia ja sanastoa liittyen kuljetusalaan

TimoCom puhuu

Seuraa meitä

Käyttämällä tätä sivustoa hyväksyn evästeiden käytön analysointiin, henkilökohtaiseen asiasisältöön ja mainontaan.