skip navigation

Karzol Trans

Karzol-Trans

”Yhteistyömme on erinomaista. Saamme vastauksen viesteihimme 1-2 päivän sisällä. Hankalammissa perintätoimeksiannoissa saamme myös ehdotuksia, miten yksittäiset tapaukset voitaisiin ratkaista mahdollisimman nopeasti.”

Zoltán Joós,
Karzol Trans

Karzol-Trans perustettiin vuonna 1997. Yrityksen johdolla on yli 20 vuoden kokemus kansainvälisistä ja kansallisista kuljetuksista. Yrityksen omistajat ovat unkarilaisia yksityishenkilöitä. Yrityksellä on toimipaikka Monorissa, jossa sijaitsee myös ajoneuvojen korjauskeskus. Se sopii henkilöautojen ja hyötyajoneuvojen huoltoon ja korjaukseen, minkä lisäksi keskuksessa on autonpesulaite sekä korikorjaamo. Toimipaikassa on lisäksi AS24-huoltoasema. Yrityksen alaa ovat kansainväliset kuljetukset, ja se keskittyy elintarvikkeiden sekä pakasteiden kuljettamiseen. Huolintayritys on erikoistunut myös herkästi rikkoutuvien teknisten tuotteiden kuljetukseen. Karzol-Transin kuljetukset keskittyvät ennen kaikkea Länsi- ja Etelä-Eurooppaan, mutta se hoitaa kuljetuksia myös kaikkiin muihin EU:n jäsenvaltioihin.

Keskustelimme Karzol-Transin osaomistajan Zoltán Joós Jr.:n kanssa artikkelin tiimoilta.

TC: Voisitko kertoa meille tapauksesta, jossa liiketoimintaan liittyvä ongelma pystyttiin ratkaisemaan ennen kaikkea TIMOCOMin kansainvälisen perintäpalvelun ansiosta?

IJZ: Yksi kumppaneistamme ei suostunut maksamaan laskuaan sillä verukkeella, että emme muka olleet luovuttaneet kuormalavoja kuljetustoimeksiannon yhteydessä. Kuljetuksista vastaava työntekijämme ei päässyt pitkien neuvotteluidenkaan jälkeen yhteisymmärrykseen yhteistyökumppanin kanssa. Sopimuksen mukaan meillä ei ollut velvollisuutta luovuttaa lavoja. TIMOCOMin mukaantulon jälkeen vastapuoli oli kuitenkin valmis maksamaan kuljetuksen kokonaan.

TC: Mitä mieltä olette palvelustamme? Mitä mielipiteitä sinulla on palvelustamme?

IJZ: Yrityksellemme on oma nimetty yhteyshenkilö. Hän auttaa meitä vanhempien tapausten seurannassa sekä sopimaan uusista toimeksiannoista. Yhteistyömme on erinomaista. Saamme vastauksen viesteihimme 1-2 päivän sisällä. Vaikeammissa perintätapauksissa saamme myös ehdotuksia, miten tapaukset voidaan ratkaista niin nopeasti kuin mahdollista.

TC: ”Suosittelisitko TIMOCOMin kansainvälistä perintäpalvelua myös muille yrityksille?

IJZ: Kyllä, sillä se vähentää todella paljon ylimääräistä työaikaa ja oikeudellisien toimien määrää. Yli 30 päivää erääntyneiden avoimien laskujemme määrä on vähentynyt huomattavasti.”

Perintäpalvelumme kannattaa!

Maksamisen kanssa viivyttelevät asiakkaat aiheuttavat ongelmia kaikille yrityksille. Jos viivästelevä maksaja aiheuttaa yrityksellesi ongelmia, voit luottaa TIMOCOMin asianajaja Alexander Oebelin ja hänen tiiminsä apuun. Perintäpalvelua voivat käyttää kaikki TIMOCOMin asiakkaat saadakseen tukea avointen saatavien perimiseen, joissa ei tarvita oikeusteitä. Viime vuonna perinnän onnistumisprosentti oli 89 (v. 2017).

Lisäksi perintätoimistolla on erittäin tehokas ennalta ehkäisevä sivuvaikutus: se auttaa karkottamaan mahdolliset epärehelliset toimijat jo etukäteen niin, etteivät he välttämättä koskaan edes hae jäsenyyttä.

Käytä sinäkin perintäpalveluamme! Veloitamme vain onnistuneesta perinnästä Saksan lainsäädäntöön perustuvan tariffijärjestelmän mukaisen palkkion. Muussa tapauksessa laskutamme 20 euron suuruisen käsittelymaksun.

Ylös