02.07.2013

Ylävitonen! Lukijat valitsivat jälleen TimoComin parhaaksi merkiksi

Huomionosoitus lisää yrityksen arvoa ja tuo etuja käyttäjille

(3)

Düsseldorf, 2.7.2013. Merkkien tunnettuus lisääntyy ensikädessä asiakkaiden kautta. Se koskee myös lastauto omnibusin, trans aktuellin ja FERNFAHRERin lukijoiden valitsemia kuljetusalan parhaita merkkejä. TimoCom on noussut aiempina vuosina Michelinin, Mercedesin ja Schmitz Cargobullin kaltaisten alan jättien rinnalla korkeimmalle korokkeelle. Düsseldorfista kotoisin oleva yritys saavutti parhaan merkin tittelin rahtipörssien kategoriassa myös vuonna 2013, viidettä kertaa peräkkäin.

Mikäli merkin katsotaan olevan merkittävä osa yrityksen arvoa, Euroopan johtavan rahtipörssin TC Truck&Cargo®:n tarjoajan TimoComin arvo nousi yhdessä yössä vieläkin korkeammalle. Illalla 18. kesäkuuta Marketing Director Christof Thesinga otti nimittäin yrityksen puolesta vastaan vuoden 2013 parhaan rahtipörssin palkinnon. "Tämä huomionosoitus osoittaa, kuinka uskollisia asiakkaamme ovat. Se on hyväksi paitsi imagollemme myös järjestelmiämme käyttävien asiakkaidemme imagolle", Thesinga iloitsee.

 

Paras merkki -palkinto ei ole laakeriseppele vaan motivaation lähde

ETM-kustantamon myöntämä palkinto antaa arvoa kuljetusalan yritysten arkea helpottavien ja tehostavien innovatiivisten tuotteiden ja palveluiden kehitykselle. Juuri kesäkuun alussa TimoCom esitteli uuden integroidun TC eMap® -seurantaratkaisun.


"Hauskinta tässä kaikessa on se, että parhaan merkin valitsevat lukijat, jotka tekevät päätöksensä omien kuorma-autojen hakuun ja rahdinvälitykseen liittyvien kokemustensa perusteella. Parempaa laatuarviota ei ole. Paremmin ei yritystä voisi mainostaa", markkinointipäällikkö kertoo. Keskisuurelle yritykselle palkinto ei kuitenkaan ole laakeriseppele vaan motivaation lähde. Se kannustaa yritystä säilyttämään hyvän tason sekä parantamaan ja kehittämään järjestelmän sisäisiä prosesseja edelleen.

Lataa lehdistötiedote
Ylös