24.07.2014

TimoComille vuoden 2014 parhaan merkin titteli rahtipörssien kategoriassa

ETM-kustantamon lukijat valitsivat TC Truck&Cargo®n parhaaksi rahtipörssiksi

(2)

Düsseldorf, 24.7.2014. TimoComin Director Marketing, Christof Thesinga, vastaanotti 5. kesäkuuta Stuttgartissa järjestetyssä juhlallisessa palkintojenjakotilaisuudessa TC Truck&Cargo® -rahtipörssin saaman Beste Marke -palkinnon. Sitä ennen 7 403 EuroTransportMedia-kustantamon lukijaa oli osallistunut useita viikkoja kestäneeseen äänestykseen kuljetus- ja logistiikka-alan parhaista tuotteista ja palveluista.

TimoCom alan jättiläisten joukossa

TimoComin markkinointijohtajan, Christof Thesingan, mielestä on suuri kunnia saada parhaan merkin titteli Mercedesin, MANin ja Michelinin kaltaisten jättien ohella: "Olemme omistajajohtoinen keskisuuri yritys, joka kehittää, hoitaa ja markkinoi kaiken itse. Voittajan korokkeelle nouseminen yhdessä alan jättien kanssa antaa meille ylpeyden aihetta ja todistaa, että teemme työmme oikein. Haluaisin vielä kiittää kaikkia ETM-lukijoita ja TimoCom-käyttäjiä! Olemme muuten jo kehittämässä ahkerasti uusia toimintoja." Kuormatila- ja rahtipörssi TC Truck&Cargo®a kehitetäänkin jatkuvasti edelleen, ja siihen lisätään säännöllisesti hyödyllisiä toimintoja, kuten uusi valmistajasta riippumaton seuranta-alusta TC eMap®. Alustassa on mukana jo jopa 90 eri telematiikkajärjestelmää, joiden palveluihin pääsee käsiksi yhdeltä ja samalta kartalta. Lisäksi tänä vuonna on tarkoitus mahdollistaa mobiilikäyttö, jonka myötä ohjelmia voi sovelluksen avulla käyttää myös älypuhelimilla ja taulutietokoneilla.

 

Vahva tuote, vahva palvelu

Hyvään merkkiin tarvitaan Thesingan mukaan kuitenkin muutakin kuin vain erinomainen tuote. Yritys panostaa suuresti myös asiakaspalveluun. "Viestintä asiakkaiden kanssa on paras tapa taata laatu. TimoComilla on pelkästään asiakaspalveluosastolla 50 monenmaalaista työntekijää, jotka vastaavat päivittäin kysymyksiin puhelimitse, sähköpostilla ja Facebookissa. Meille on erittäin tärkeää olla lähellä asiakasta, reagoida mielipiteisiin ja vastata tärkeisiin kysymyksiin nopeasti", Thesinga kertoo.

 

Tulevaisuudessa yritys haluaa ottaa vielä yhden askeleen eteenpäin ja helpottaa uuden työkalun avulla käyttäjien välistä viestintää.

Lataa lehdistötiedote
Ylös